✔️به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه؛ صبح امروز مورخه ۱۴۰۵/۳/۲۵در دفتر ریاست بیمارستان جلسه ای به منظور رسیدگی به چالش های موجود در بیمارستان و ارتقای کیفیت خدمات، ایمنی بیمار،همچنین بهبود رضایت کارکنان و بیماران، جلسه کمیته بیمارستانی به سرپرستی دکتر ایوب پرنو برگزار شد.
✔️در این جلسه دکتر پرنو ریاست بیمارستان و شهین کریمی نیا مدیر بیمارستان و با حضور اعضای کمیته در دفتر ریاست بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه تشکیل گردید مهمترین مسائل حوزه درمان، فرایند های ارائه خدمت، نیازهای بخشها و راهکارهای عملی برای بهبود عملکرد بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.
✔️اعضا ضمن ارائه گزارشهای تخصصی، بر ضرورت اجرای برنامههای اصلاحی، پایش مستمر شاخصهای کیفیت و تقویت همکاری بین واحدها تأکید کردند. همچنین مقرر شد نتایج اقدامات اصلاحی در جلسات آتی کمیته ارائه و پیگیری شود.